Merge shopping cart?

You already have items in the shopping cart of your account, would you like to merge them with the items you just added to your shopping cart?

Bestille og Levere

Bestille din vare

Det er meget enkelt at bestille på Cafori.com, Danmarks billigste kaffebar. Du bestiller din kaffe hos os på den måde, der er mest praktisk for dig. Her er mulighederne: 

- Via hjemmeside
- På telefon
- Via e-mail

1. Via hjemmeside

Læg den ønskede kaffe i din indkøbsvogn 

Gå til den kaffe, du ønsker, og klik på knappen "Læg i indkøbskurven". Når du har valgt kaffen, skal du klikke på "Fortsæt med at handle" for at fortsætte.
Føjede du alle dine ønskede produkter til indkøbskurven? Gå derefter til indkøbskurven øverst til højre på siden. Her kan du ændre mængden eller tilføje en rabatkode. Alle beløb er inklusive moms.

Trin 1 - Vælg, hvordan du vil bestille 

Du kan bestille med eller uden konto.

Trin 2 - Udfyld dine oplysninger 

For at behandle din bestilling beder vi dig om at udfylde nogle personlige oplysninger. Har du allerede en konto hos Cafori.com? Derefter skal du blot logge ind med din e-mailadresse og adgangskode, og du behøver ikke at indtaste dine oplysninger igen.
Ønsker du at få din kaffe leveret til en anden adresse end faktureringsadressen? Markér venligst indstillingen "Alternativ leveringsadresse" og indtast de ønskede oplysninger.
Når du indtaster dit postnummer og husnummer, vises den korrekte adresse automatisk. 

Trin 3 - Opret en konto (valgfrit) 

Hvis du endnu ikke har en konto, skal du indtaste en adgangskode her og bekræfte den bagefter. På denne måde kan du nemt oprette en konto. Du har også mulighed for at tilmelde dig vores nyhedsbrev, så du altid vil være den første til at få besked om vores kampagner og rabatter.

Trin 4 - Vælg din betalingsmetode 

Hos Cafori.com er der flere betalingsmetoder: Betal direkte med kreditkort og Dankort.
Har du en rabatkode? Så har du mulighed for at indtaste den her. 

Trin 5 - Gennemfør din bestilling 

Klik på knappen "Send bestilling" for at afslutte din bestilling.
Du vil modtage en bekræftelse af din bestilling via e-mail så hurtigt som muligt.

Held og lykke! 

Hvis du har gennemført din bestilling korrekt, kommer du på vores bekræftelse-siden. Her kan du se en oversigt over din ordre og det samlede beløb. Din ordre er nu korrekt modtaget af os.
Du vil modtage en bekræftelse af din bestilling via e-mail.


2. På telefon: 

Cafori.com kan kontaktes pr. telefon mandag til fredag fra kl. 10.00 til 16.00, pause fra 12.30 til 13.00. 

☎+45 89 885 582

3. E-mail: 

Vi tilbyder også muligheden for at sende en ordre via e-mail. Send venligst din ønskede ordre til: kundeservice.dk@Cafori.com

Sporing af ordrer

Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail. Den indeholder alle oplysninger om levering og en track & trace-kode pr. kasse, så du kan følge din ordre. 
Du modtager denne e-mail en arbejdsdag før leveringen.

Ændring og/eller annullering af en ordre

Når du har bestillt den, bliver den straks overført til vores lager, så du kan nyde din kaffe så hurtigt som muligt. Dette er en fuldt automatiseret proces, så det er ikke muligt at ændre din ordre. Har du glemt at bestille noget, eller ønsker du at foretage en anden ændring? Kontakt os venligst på+45 89 885 582 eller send en e-mail til kundeservice.dk@Cafori.com.

Renteudgifter/forsyningsomkostninger

Gratis levering ved bestillinger over 399,- DKK.

For ordrer under  er forsendelsesomkostningerne 

Køb sikkert

Dine data vil kun blive brugt til at betjene dig hurtigere og bedre. Oplysningerne holdes naturligvis fortrolige, og dine oplysninger videregives ikke til tredjeparter. Databeskyttelsesloven finder anvendelse på dette. 

Levering og leveringstid

Leveringstid

Levering sker inden for 3-5 hverdage  |   Dhl

Bestille:Levering på:
Mandag til 16.00Torsdag
Tirsdag til 16.00Fredag
Onsdag til 16.00Lørdag
Torsdag til 16.00Mandag
Fredag til 16.00Tirsdag
Lørdag til 15.00 Onsdag
Søndag til 15.00Onsdag

Ikke hjemme ved levering

Hvis du ikke kan tage imod din ordre, efterlader budbringeren en seddel med en kode, hvor du kan hente pakken. Hvis du har givet tilladelse, vil budbringeren forsøge at levere pakken til dine naboer. Du kan få flere oplysninger med din personlige track & trace-kode. 

Forkert levering

Selv om vi gør vores yderste for at levere din ordre til tiden og korrekt til dit hjem, kan det nogle gange gå galt. Har du modtaget den forkerte kaffe? Kontakt os venligst. Vi sørger for, at du modtager den rigtige kaffe så hurtigt som muligt.