100 % tilfredshedsgaranti

Merge shopping cart?

You already have items in the shopping cart of your account, would you like to merge them with the items you just added to your shopping cart?

Blog banner

Hvis du ikke er tilfreds, får du alle dine penge tilbage. 

Vi er ikke tilfredse, før du er det! 

Det kan altid ske, at den kaffe, du har modtaget, ikke er helt som forventet. Så kan du returnere hele din kaffebestilling og prøve en anden kaffe, eller vi refunderer endda alle dine penge. Så du kan bestille hos Cafori.com med ro i sindet.

100 % tilfredshedsgaranti, hvordan fungerer det?

Du smager på kaffen. Kan du lide det? Godt! Det er netop det, der er hensigten.

Er du ikke tilfreds?

Så kontakt venligst vores kundeservice. På telefon på +45 89 885 582 eller ved at sende en e-mail til kundeservice.dk@Cafori.com.
Angiv venligst dit ordrenummer. Vi kontakter dig så hurtigt som muligt (normalt inden for to arbejdsdage).

Betingelser 

- Vores kundeservice vil hjælpe dig med instruktioner om returneringsprocessen. Det er sandsynligt, at vi vil bede dig om at returnere emballagen til den kaffe, som du ikke kan lide. Hvis den kaffe, du ikke kan lide, er en del af en smagningspakke, finder vi en passende løsning.
- Hvis du har modtaget gratis ekstraudstyr sammen med din ordre, f.eks. glas eller krus, bedes du også returnere disse.
- Du kan gøre brug af 100% tilfredshedsgaranti op til 4 uger efter dit køb.
- Hvis vi har mistanke om, at denne service misbruges, forbeholder vi os retten til ikke at ombytte eller refundere et produkt.
- Den 100 % tilfredshedsgaranti er et supplement til den juridiske garanti. Denne lovmæssige garanti gælder også og betyder, at et produkt, i dette tilfælde normalt kaffe, skal leve op til det, du med rimelighed kan forvente.